Φόρτωση ...

Υποστήριξη Πελατών

Η BestInk® παρέχει σε όλους τους πελάτες της.

Γενική Τηλεφωνική υποστήριξη

Σε περίπτωση σφάλματος ή προβλήματος του εκτυπωτή σας, επικοινωνήστε με το κατάστημα της  BestInk® στο 24210 24716 (Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων) ή στο κιν. Τηλ. 6934805554 (όλες τις ημέρες και ώρες του χρόνου), αναφέρεται το μοντέλο του εκτυπωτικού μηχανήματος και την περιγραφή του προβλήματος , έτσι ώστε να μπορέσουμε να σας δώσουμε οδηγίες και συμβουλές για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Αν το πρόβλημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μέσω τηλεφώνου, εξειδικευμένος τεχνικός θα μεταβεί στο χώρο σας για την επιτόπου επίλυση του προβλήματος ή για την παραλαβή του εκτυπωτή σας και μεταφορά στα εργαστήρια μας για καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος. Αν βρίσκεστε εκτός Βόλου θα πρέπει να γίνει αποστολή του εκτυπωτικού μηχανήματος στην εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που αποδειχτεί ότι  ο εκτυπωτής σας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα εξαιτίας των προϊόντων μας, αναλαμβάνουμε την δωρεάν επισκευή του ή ακόμα και την αντικατάσταση του με καινούργιο εφόσον αυτός δεν επισκευάζεται. Εάν ποτέ συμβεί αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε απ’ ευθείας με την εταιρεία μας για να λύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρχει. Όλα τα παραπάνω αναφέρονται διότι πολλοί τεχνικοί βγάζουν πολύ γρήγορα συμπεράσματα χωρίς να έχουν γνώση του αντικειμένου ή και εσκεμμένα, βάζοντας σας σε δίλημμα να σας πουλήσουν νέο εκτυπωτή ή να προωθήσουν δικά τους προϊόντα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση και αν συμβεί αυτό, ζητάτε από τον τεχνικό που σας ανέφερε το πρόβλημα, να αναλύσει γραπτώς το πρόβλημα που δημιούργησε το αναλώσιμό μας στον εκτυπωτή σας, υπογράφοντας την έκθεση αυτή με το όνομά του και την σφραγίδα της εταιρείας που αντιπροσωπεύει, και παρακαλούμε να παραδώσετε την έκθεση στην εταιρεία μας μαζί με το εκτυπωτικό μηχάνημα που παρουσίασε το πρόβλημα, και εμείς θα σας το επισκευάσουμε ή θα το αντικαταστήσουμε ΔΩΡΕΑΝ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ…….. στους πελάτες που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της BestInk® παρέχεται δωρεάν συντήρηση & επισκευή του εκτυπωτή ( δεν χρεώνεται εργασία, παρά μόνο τα ανταλλακτικά αν χρειαστούν).

Live Chat

Όταν η εικόνα του chat δείχνει online τότε μπορείτε απλά να πατήστε το κουμπί live Chat που βρίσκεται στη δεξιά στήλη κάτω από την διαχείρηση λογαριασμού του χρήστη. Σε περίπτωση που είμαστε offline πατήστε πάλι το κουμπί και αφήστε μας το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.

 

 

    


Τα ονόματα και τα εμπορικά σήματα των εταιρειών που αναφέρονται σε αυτό το site είναι τα σήματα κατατεθέν τους. Η χρήση τους είναι μόνο για λόγους αναγνώρισης. Οι παραπάνω εταιρείες δεν κατασκευάζουν, προώθούν ή εγκρίνουν την πώληση των ανακατασκευασμένων προϊόντων