Οι υπηρεσίες που παρέχει η BESTINK δεν τελειώνουν με την αγορά ενός προϊόντος μας. Είτε έχετε αγοράσει εκτυπωτή ή πολυμηχάνημα ή φωτοαντιγραφικό μηχάνημα από εμάς, είτε το έχετε αγοράσει από αλλού, μπορούμε να αναλάβουμε και να εγγυηθούμε την άμεση τεχνική υποστήριξή του, την επισκευή ή την συντήρηση / service του.

  Σας παρέχουμε πλήρη τεχνική υποστήριξη, συντήρηση και αναβάθμιση του εξοπλισμού σας για όλους τους τύπους εκτυπωτών - πολυμηχανημάτων & φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων της αγοράς.

Πως προσεγγίζουμε την κάθε βλάβη:

  1. Καταγραφή βλάβης

Σε περίπτωση βλάβης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή social media και εμείς θα καταγράψουμε το πρόβλημά σας.

  1. Διάγνωση και επιβεβαίωση βλάβης

Πριν από οποιαδήποτε επισκευή, ο τεχνικός μας εκτελεί πρώτα τεχνικές διάγνωσης και επίλυσης μέσω τηλεφώνου ώστε να διευκολύνει και να επιταχύνει την αποκατάσταση της βλάβης. Αν ωστόσο η βλάβη παραμείνει τότε προγραμματίζετε επίσκεψη στον χώρο σας.

  1. Προγραμματισμός επίσκεψης

Αν η βλάβη απαιτεί την παρουσία τεχνικού, αφού έρθουμε σε συμφωνία μαζί σας για το προβλεπόμενο κόστος επισκευής συμφωνούμε την ημέρα και την ώρα επίσκεψης στον χώρο σας.

  1. Επίλυση της βλάβης

Τεχνικός της BESTINK επισκέπτεται τον χώρο σας και προχωρά στην επιδιόρθωση του εξοπλισμού.

  1. Follow up!

  Η γνώμη σας μετράει - για αυτό και μετά από κάθε επισκευή σας καλούμε για να επιβεβαιώσουμε ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί, δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα και ότι έχετε μείνει ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας! Εκτιμούμε ιδιαίτερα όταν μας δίνετε συμβουλές βελτίωσης των υπηρεσιών μας!

  * Καμία επισκευή δεν πραγματοποιείται αν δεν έχει δοθεί ρητή εντολή από τον πελάτη. Τα αναλώσιμα & ανταλλακτικά χρεώνονται επιπλέον της εργασίας και υπάρχει ενημέρωση του πελάτη πριν από κάθε επισκευή.