Οι υπηρεσίες που παρέχει η BESTINK δεν τελειώνουν με την αγορά ενός προϊόντος μας. Είτε έχετε αγοράσει εκτυπωτή ή πολυμηχάνημα ή φωτοαντιγραφικό μηχάνημα από εμάς, είτε το έχετε αγοράσει από αλλού, μπορούμε να αναλάβουμε και να εγγυηθούμε την άμεση τεχνική υποστήριξή του, την επισκευή ή την συντήρηση / service του.
Σας παρέχουμε πλήρη τεχνική υποστήριξη, συντήρηση και αναβάθμιση του εξοπλισμού σας για όλους τους τύπους εκτυπωτών - πολυμηχανημάτων & φωτοαντιγραφικών μηχανημάτων της αγοράς.
Πως προσεγγίζουμε την κάθε βλάβη:
- Καταγραφή βλάβης
Σε περίπτωση βλάβης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email ή social media και εμείς θα καταγράψουμε το πρόβλημά σας.
- Διάγνωση και επιβεβαίωση βλάβης
Πριν από οποιαδήποτε επισκευή, ο τεχνικός μας εκτελεί πρώτα τεχνικές διάγνωσης και επίλυσης μέσω τηλεφώνου ώστε να διευκολύνει και να επιταχύνει την αποκατάσταση της βλάβης. Αν ωστόσο η βλάβη παραμείνει τότε προγραμματίζετε επίσκεψη στον χώρο σας.
- Προγραμματισμός επίσκεψης
Αν η βλάβη απαιτεί την παρουσία τεχνικού, αφού έρθουμε σε συμφωνία μαζί σας για το προβλεπόμενο κόστος επισκευής συμφωνούμε την ημέρα και την ώρα επίσκεψης στον χώρο σας.
- Επίλυση της βλάβης
Τεχνικός της BESTINK επισκέπτεται τον χώρο σας και προχωρά στην επιδιόρθωση του εξοπλισμού.
- Follow up!
Η γνώμη σας μετράει - για αυτό και μετά από κάθε επισκευή σας καλούμε για να επιβεβαιώσουμε ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί, δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα και ότι έχετε μείνει ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας! Εκτιμούμε ιδιαίτερα όταν μας δίνετε συμβουλές βελτίωσης των υπηρεσιών μας!
* Καμία επισκευή δεν πραγματοποιείται αν δεν έχει δοθεί ρητή εντολή από τον πελάτη. Τα αναλώσιμα & ανταλλακτικά χρεώνονται επιπλέον της εργασίας και υπάρχει ενημέρωση του πελάτη πριν από κάθε επισκευή.